לשכת התעסוקה בבני ברק מציגה: רופא ספג דו"ח מפקח - ונטש את המוזמנים לוועדה הרפואית

אזרחים שהוזמנו לוועדה רפואית בלשכת התעסוקה בבני ברק, נאלצו להמתין שעות בתור עקב רופא החבר בוועדה שהחליט 'להבריז' בגלל דו"ח שקיבל מפקח עירוני. מנהל הלשכה: "מצרים על כך" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
צילום אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (Yossi Zamir/Flash90)

אירוע מקומם בבני ברק: רופא שהיה אמור לקחת חלק בוועדה של לשכת התעסוקה המחוזית בעיר, אליה הוזמנו באותו יום מספר בני אדם, החליט שלא להגיע, זאת בעוד המוזמנים ממתינים לו מחוץ לחדר הוועדה. למרבה תדהמת המוזמנים, הוסבר להם כי הלה ספג דו"ח בגלל שחנה במקום לא חוקי, והחליט "להבריז" מישיבת הוועדה.

תפקידה של הוועדה המדוברת, היא לקבוע את המגבלות התעסוקתיות של דורש עבודה, כשאמש (רביעי), היא הייתה אמורה לקבוע את כשירותם לעבודה של עשרות בני אדם שהוזמנו אליה מראש. אלא, שכאמור, הרופא החליט להיעדר ממנה. זאת נוכח בזבוז זמנם של המחכים לו לריק.

לפי עדויות שהגיעו ל"כיכר השבת" ממספר בני אדם ששהו במקום, הוועדה הייתה אמורה להתחיל בבדיקות כבר בסביבות השעה 10:00 בבוקר, אך בעקבות היעדרות הרופא ומנהל הלשכה מהמקום, המוזמנים חיכו עד לאחר השעה 12:00 בצהריים אז הצליחו בלשכה לגייס לוועדה רופא חלופי.

"זה היה פשוט נורא, מדובר בחוצפה שחוצה כל גבול. אנשים חיכו שם בתור שעות - חלקם אנשים במצבים בריאותיים שונים ובעייתים - ללא כל התחשבות מטעם הנהלת הלשכה. זו לא הפעם הראשונה שהיחס שמעניקה הלשכה הספציפית הזו לאזרחים תושבי בני ברק מחפיר" סיפר אדם שצפה בתקרית מהצד.

כאמור, לתדהמת המוזמנים לוועדה, הוסבר להם כי הסיבה להיעדרותו של הרופא הייתה בשל דו"ח אותו קיבל מפקח עירוני, זאת לאחר שהחנה את רכבו במקום אסור לפי חוק עזר עירוני.

בלשכת התעסוקה לא הכחישו את דבר היעדרותו של הרופא, ואף הביעו צער על-כך הפני המוזמנים. עזרא דגן, מנהל לשכת התעסוקה בבני ברק, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "על פי הנוהל בסמכות וועדת כושר לקבוע את המגבלות התעסוקתיות של דורש עבודה לצורך הפנייתו לעבודה המתאימה לכושרו הגופני ולמגבלותיו הרפואיות, בהתאם למסמכים הרפואיים שהוא מציג בפניה".

בהתייחסו לעצם המקרה, אמר המנהל: "בעניין הוועדה מיום רביעי ה- 25.06 – דיוני ועדה רפואית מותנים בהשתתפות רופא. משהסתבר בבוקרו של יום, שהרופא אינו יכול לקחת חלק בוועדה שבנדון, הלשכה התארגנה במידי ונעשה מאמץ לבוא לקראת דורשי העבודה ולקיים את הוועדה בתאריך שנקבע לה, הוזמן רופא אחר ולאחר כשעתיים התכנסה הוועדה לדון בעניינם של דורשי העבודה".

"זכויות דורשי העבודה, אשר זומנו ולא הופיעו בפני הוועדה בשל כינוסה באיחור בן שעתיים, שנוצר עקב חילופי רופאים, לא ייפגעו -הם יזומנו לוועדה הקרובה אשר מועד כינוסה המשוער נקבע ליום – 03.07.14 בעוד כשבוע. טענותיהם למוגבלות יכובדו על פי הנוהל עד לזימונם לוועדת הכושר הקרובה אשר תקבל החלטה בעניינם. אנו מצרים על חוסר הנוחות".

נתקלתם ביחס עוין בלשכת התעסוקה או במשרד ממשלתי אחר? פנו למייל האדום של 'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר