אישורי כניסת רכבים לכותל המערבי יצומצמו ויפורסמו לציבור

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, החליט כי מעתה כל אישורי כניסת הרכבים הפרטיים לכותל המערבי, יפורסמו לציבור וכי כמות האישורים תצומצם (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, החליט כי מעתה כל אישורי כניסת הרכבים הפרטיים לכותל המערבי, יפורסמו לציבור וכי כמות האישורים תצומצם משמעותית.

ההחלטה באה בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של התנועה לחופש המידע לקבל לידם את רשימת כל מקבלי האישור בהם רבנים ואישי ציבור, וזאת במטרה לחשוף לציבור את אותם שמחזיקים באישור הכניסה.

לאור זאת החליט הרב להקדים ולהורות על כך ששמותיהם של כל בעלי האישורים לאחר התהליך, יפורסמו באתר האינטרנט של הקרן למורשת הכותל.

במכתב שנשלח מטעם משטרת מרחב דוד בירושלים והכותל המערבי, אל מחזיקי האישור המיוחל, נכתב כי "סוגיית החניה בכותל היא בעייתית ומורכבת. בתוך שטח חניה קטן ביותר נדרשים להימצא פתרונות לרכבי משטרה וכוחות הביטחון, רכבים מנהלתיים של גופים שונים הפועלים בכותל ובסביבתו, רכבים של בעלי מוגבלויות ועוד. הקרן למורשת הכותל עושה כל שביכולתה על מנת לאזן בין הצרכים השונים במסגרת מרחב הפתרונות המצומצם".

"על מנת לשפר את איכות השירות ומתוך ראיית החשיבות שבשמירה על שקיפות מלאה בנושא אישורי החניה בכותל, גובשו קריטריונים לכניסה והעמדת רכב ברחבת הכותל. יצוין כי הכניסה היא על בסיס מקום פנוי", נכתב עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר