עובדי חברת "אלבר" פתחו בעיצומים

לקוחות שהגיעו למשרדי חברת השכרת ומכירת הרכבים - אלבר, נתקלו בעמדות ריקות. זאת בשל העיצומים בהם פתחו העובדים כנגד ההנהלה בשל דרישות שלא כובדו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

לקוחות חרדיים ושאינם שהגיעו אמש (מוצאי שבת) ובימים האחרונים למספר סניפים של חברת השכרה ומכירת רכבים 'אלבר', נתקלו בעיצומים מצד עובדי הסניפים בשל מאבק אותו הם מנהלים נגד החברה.

העובדים טוענים כי מזה חצי שנה הם מנהלים משא ומתן עם הנהלת החברה בניסיון למצוא פתרון באשר לדרישותיהם. העובדים התאגדו בניסיון לקדם הסכם קיבוצי שלטענתם ישפר ויקדם את תנאי שכרם.

מזכיר וועד העובדים, מוטי לב, אמר ל"כיכר השבת": "אנחנו מייצגים כאלף עובדים בחברה שהתאגדו לפני למעלה מחצי שנה במטרה לתקן ולשפר ולקדם את זכויות העובדים. ניהלו עם החברה משא ומתן על מנת להגיע להסכם קיבוצי אך לעצרנו זה לא צלח".

"עקב יחסה הלא רציני של החברה לנציגות העובדים ולדרישותיה במשך זמן רב, אנו נאלצים להשתמש בצעדים ארגוניים כדי לקדם מאבק לגיטימי וצודק כדי לשנות את המציאות בחברה וכדי לדאוג לביטחון תעסוקתי ולשיפור בתנאי השכר של העובדים". הוסיף המזכיר.

אחד העובדים החרדים הסביר ל"כיכר השבת" על מאבקם: "אנחנו רוצים שהנהלת החברה תקבל את התנאים של וועד העובדים, כמו למשל שאין את המושג וותק בחברה, כלומר שבעוד ארבע שנים אנחנו נקבל את אותה משכורת וזאת בניגוד למה שקורה במגזר העסקי".

בוועד העובדים מבהירים הבוקר כי "אין בכוונתם לפגוע בחברה אלא להיאבק באופן לגיטימי כדי לקבל יחס רציני לעובדים במשא ומתן". בוועד העובדים הוסיפו כי "נציגי העובדים מדגישים כי כלל מעמד הביניים מתאגד ע"מ לדאוג למשקי בית לפרנסה בכבוד ודאגה גם לשכבות המוחלשות".

ביקשנו את תגובת חברת אלבר אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר