פרשת הרפז

השר אוחנה: לחשוף את הקלטות מנדלבליט ואשכנזי

שר המשפטים אמיר אוחנה קורא ליועמ"ש מנדלבליט ולח"כ גבי אשכנזי, חבר הנהגת 'כחול לבן', לפזר את עננת החשד ולהתיר את פרסום ההקלטות המצויות תחת צא"פ (אקטואליה)

השר אוחנה (צילום: דוברות )

שר המשפטים אמיר אוחנה קורא ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולח"כ גבי אשכנזי, חבר הנהגת 'כחול לבן', לפזר את עננת החשד ולהתיר את פרסום ההקלטות המצויות תחת צו איסור פרסום.

"חשיפת הקלטות אינה מותירה ברירה אלא להסיר מיידית את צווי איסור הפרסום בחקירות אשכנזי-מנדלבליט במה שקרוי פרשת הרפז", אומר השר אוחנה.

לדברי שר המשפטים, "הציבור חייב לדעת עוד לפני הבחירות – כדי לאפשר דיון ציבורי שקוף ופתוח – את כל העובדות על טיב הקשר בין אשכנזי למנדלבליט והאם ייתכן שהוא השפיע על החלטותיהם.

"אין המדובר על סודות צבאיים או דברים הנוגעים לביטחון המדינה אותם ניתן בקלות לצנזר, אין המדובר על נושאים אישיים משפחתיים – אין לציבור עניין באלה".

השר אוחנה הוסיף ואמר: "אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה ולחבר הכנסת גבי אשכנזי לפזר את עננת החשד מעל הפרשה ולהתיר את פרסום ההקלטות. מדובר בהקלטות שבוצעו בלשכה ציבורית – לא בביתו הפרטי של אף אדם.

"בטוחני כי בני גנץ ויאיר לפיד שחרטו על דגלם את ערכי השקיפות, היושר וטוהר המידות – יתמכו בחשיפת הקלטות עוד לפני הבחירות, אלא אם יש להם מה להסתיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר