התעלומה נמשכת

העדות הנשכחת בתיק רצח תאיר ראדה - נחשפת

נער בגילה של הילדה שנרצחה באכזריות העיד כי ראה ילדים מופרעים נמלטים מזירת הרצח, עם "סכינים בגרביים". המידע הגיע לידי צוות החקירה, אך לא ברור מה נעשה איתה (בארץ)

ראדה, וזדורוב שהורשע ברציחתה (צילום: גיל יוחנן ואפי שריר, ynet)

עדות שהגיעה לידי המשטרה ימים לאחר הרצח של תאיר ראדה, שהסעיר את המדינה בזמנו, נחשף בחדשות 13 במסגרת פרויקט מיוחד שערכו על תעלומת הרצח, הנמשך עד היום למרות הרשעתו של רומן זדורוב.

מתברר כי ארבעה ימים אחרי הרצח, התקבלה במשטרה שיחה מגבר בפתח תקווה שטען כי בסוף השבוע התארחה בביתו משפחה מקצרין, שבנה בן ה-15 טוען כי מי שרצח את בת כיתתו היו "שני נערים מופרעים" מבית הספר - שמסתובבים "עם סכינים בגרביים".

לפי הדיווח בחדשות 13, מוקדנית המשטרה שקיבלה את השיחה רשמה כי "הוא נשמע חושש ומפוחד אך אמין, וביקש להישאר בעילום שם".

המידע הועבר לידי צוות החקירה ושם רשמו במזכר כי "זוג הורים סיפרו שבנם יודע בוודאות מי רצח את תאיר ראדה. כאשר תחקרו את בנם בשאלות, הוא נלחץ ואמר לאימו שאם תשאל אותו עוד שאלה אחת, הוא ילך ויתאבד כיוון שהוא מפחד שהנערים יעשו לו משהו. האבא התקשר מטלפון ציבורי וסיפר את הסיפור למוקד".

ההורים השכולים, שמואל ז"ל ואילנה ראדה, בחנוכת בית כנסת ע"ש בתם (צילום: אביהו שפירא, ynet)

הקרימינולוגית הקלינית קרן אלפנץ אמרה לחדשות 13: "סימני השאלה עולים כי בעצם, כשאתה קורא את החומרים שאתה רואה אותם, אז זה נותר ללא תשובה. לא ברור איזה מהסיפורים הם סתם סיפורים של בני נוער ואיזה מהסיפורים הם סיפורים מאוד משמעותיים".

לטענת עו"ד מנחם רובינשטיין המלווה את מעבירי המידע למשטרה, "המשטרה לא חקרה את הכיוון הזה כמו שצריך ואחר כך היא הגיעה גם למצב שהיא לא ידעה איך לעשות סוויץ', והפרקליטות גם היא הייתה במצוקת סוויץ'".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לחדשות 13: "חוקרי משטרת ישראל בודקים כל הזמן מידע או עדות שמגיעים בחלוף הזמן, וכך היה גם במקרה זה. למען הסר ספק, נבהיר כי חקירת הרצח הסתיימה לפני שנים רבות והובילה לכתב אישום והרשעת הרוצח בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר