יוקר המחייה 2022

חרם על שופרסל: ועדי העובדים התאגדו יחד

ועדים נוספים מצטרפים לחרם על שופרסל ודורשים לקבל את מתנות החג שלהם כתו קנייה לחנויות אחרות, שהוזילו מחירים. בועד העובדים של שופרסל זועמים: "חציית קו אדום" (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
שופרסל. אילוסטרציה (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

ועדים נוספים מצטרפים לחרם על שופרסל ודורשים לקבל את מתנות החג שלהם כתו קנייה לחנויות אחרות, כך על פי הפרסום היום (רביעי) ב-N12.

כזכור, בעקבות עליות המחירים בשבוע שעבר, מספר ועדי עובדים של חברות מהגדולות במשק הודיעו להנהלה כי ברצונם לקבל את מתנת החג כתלוש לחנות אחרת מ'שופרסל', לטענתם, הם מעוניינים לפנות את הכסף לרשת אחרת שהוזילה מוצרים, שעדיין לא נבחרה. הפרסום כמובן עורר סערה רבה, ומאז מספר ועדי העובדים הספיקו הצטרפו למחאה ומספרם עומד על 13.

על פי הדיווח, בעקבות הפרסום, נעשתה פנייה מצד ועד העובדים של 'שופרסל' בכדי לבקש לבטל את החרם, אך הועדים עומדים על שלהם.

יו"ר ועד העובדים ב'שופרסל' פרסמה הודעה לעובדי החברה: "עובדות ועובדי משפחת שופרסל, לא אאפשר לאיש לפגוע בכם!!", כתבה, "ברגעים אלה העברתי הודעה זו לראשי ועדי העובדים אשר החליטו להחרים את תו-הזהב של שופרסל כמתנת הוועד לעובדים (ובכך לפגוע במודע ברווחי החברה וברווחי העובדים). מבחינתי מדובר בחציית קו אדום ובפגיעה שלהם בנו - ועד ועובדים עמיתים. זה לא יעבור. אני מצפה להסרה מידית של החרם המביש הזה".

יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח, רוני רז, שיזם את המהלך, אמר ל-מ12, "מסע האיומים וההפחדות של שופרסל נכשל, בימים האחרונים הצטרפו אלינו עוד אלפי עובדים נוספים בדרישה להורדת מחירים. שופרסל הבינה שלעלות מחירים אחרי שנה של רווחי שיא בקורונה - זה לא מוסרי ולא כלכלי. בחג הפסח הזה אנחנו נבחר להשתמש בתווי קניה אחרים. כמובן שנשמח לשמוע ששופרסל קשובה לנו והיא מורידה מחירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר