נחסם?

העיתונאי שחשף את פרשת פגסוס נעלם מהרשתות

שעות לאחר שצייץ כי התחייב לשמור על מקורותיו וכי יעשה הכל כדי שהאמת תצא לאור, חשבון הטווויטר והפייסבוק של העיתונאי תומר גנון - נעלמו. לא ברור האם הוא נחסם (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גלדברג, כיכר השבת)

חשבון הטוויטר וחשבון הפייסבוק של העיתונאי תומר גנון, כתב 'כלכליסט' שחשף את פרשת 'הריגול המשטרתי', נעלמו הלילה. טרם ברור האם גנון עצמו השהה את החשבון או שמדובר בחסימה מכוונת.

אתמול, שעות לפני שחשבונו נעלם, התייחס גנון לחשיפה שלו ולביקורת כי בבגדיקות המשטרה והפרקליטות לא נמצאו חריגות מלבד בחדירה למכשיר הטלפון של עד המדינה, שלמה פילבר.

גנון כתב בטוויטר: " "נשבעתי למקורותי: אגן עליכם עד שכל האמת תתגלה", כתב תומר גנון בחשבונות החברתיים שלו. הבטחתי: אעשה כל שביכולתי שלא תגמרו כמו ליאורה גלאט ברקוביץ', ענת קם, או אדוארד סנודן", הסביר גנון, כאשר הוא מכוון לחושפי שחיתות".

לדבריו: "התחייבתי: אגן על כל היקר לכם- חירות, משפחה, קריירה- כי בחרתם לא לשתוק ולחשוף את האמת. סיכנתי את שמי הטוב לא בגלל תמימות. רק כי בדקתי את העובדות".

כאמור, מספר שעות לאחר פרסום הדברים, חשבון הטוויטר של גנון נעלם וטרם ברור האם מדובר בחסימה או בהשהייה יזומה שלו.

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי, כתב הלילה בחשבון הטוויטר שלו: "ייתכן וזה קונספירטיבי, אבל מתעורר אצלי החשש שבמוסדות השלטון של מדינת ישראל שולט ארגון פשע בסדר גודל של מעצמה. אין לי דרך אחרת להסביר את התהומות של שחיתות שאנחנו נחשפים אליה, ומי שמבקש לחשוף זאת, נעלם".

נעלם. חשבון הטוויטר של תומר גנון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר