מעון בשיפוצים

נתניהו ייכנס למעון בבלפור - רק בעוד שנה וחצי

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, לא יתחיל את כהונתו השישית כראש ממשלה, במעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים - בשל השיפוצים שיימשכו כשנה וחצי (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מעון בשיפוצים: ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, כבר עוסק בהרכבת הממשלה ה-37, בעקבות תוצאות הבחירות, אך את כהונתו השישית כראש ממשלה, לא יתחיל במעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.

לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב-ynet, נתניהו ומשפחתו ימתינו כשנה וחצי לפחות, עד שיוכלו לחזור למעון המפורסם. הסיבה: הבית עובר שיפוצים יסודיים, בעלות של כ-50 מיליון שקלים. את השיפוץ עורך משרד הביטחון, ולצד שיפור האבטחה והמיגון של הבית, השיפוץ כולל החלפה נרחבת של התשתיות.

בשל כך, ככל הנראה, משפחת נתניהו תתגורר בביתה הפרטי ברחוב עזה בבירה, עד שתוכל להיכנס למעון בבלפור.

לפי הדיווח של אייכנר, נעמה שולץ, מנכ"לית משרד ראש הממשלה, שמונתה על-ידי יאיר לפיד לתפקיד, בדקה לפני הבחירות האם ניתן להאיץ את העבודות, אך הקבלנים השיבו כי לא ניתן לקצר את לוח הזמנים.

מי שפספסו את המעון בבלפור הם נפתלי בנט ויאיר לפיד. בנט, לא נכנס למעון עקב השיפוצים ובנתיים עזב את תפקידו, לאחר שביתו הפרטי ברעננה שופץ בעלות גבוהה. בג"ץ, כזכור, מתח ביקורת חריפה והתקשה להצדיק את עבודות הבנייה בביתו של בנט ללא היתר מהמדינה. גם לפיד לא זכה להיכנס למעון בבלפור, וכששהה בירושלים, התגורר בדירת מאבטחים הסמוכה למעון הרשמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר