ראש בראש בשידור

מלינובסקי: "השיח שלך מגעיל, גזען" • מגל: "את מתבוללת"

מגיש הרדיו וחברת הכנסת התעמתו בשידור ברקע הדרישה לערוך רפורמות בחוק השבות: "אתם הזויים, שהילדים שלך יתחתנו עם גויים" (אנשים ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מלינובסקי ומגל (צילום: מרים אלסטר והדס פרוש - פלאש90)

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, מישראל ביתנו, התעמתה היום (ראשון) עם העיתונאי ינון מגל, בתכניתו ברדיו 103FM, על רקע הדרישה לערוך רפורמות בחוק השבות.

הדברים מגיעים לאחר שצייצה בטוויטר כי "נתניהו, מעוז, קרעי, סמוטריץ וכל מי שמתכוון לרוקן את חוק השבות מתוכן ממשיכים את דרכו של הטרוריסט והמרגל עזמי בשארה שהיה הראשון להגות את הרעיון הזה. לבטל או לשנות את חוק השבות זה המעשה הכי לא ציוני שאפשר לעשות".

כאמור מלינובסקי התעמתה היום עם מגל ברדיו 103. "עזמי בשארה עוד ב־2006 החל לקדם רעיון לפיו צריך לבטל או לשנות את חוק השבות, והוא עשה זאת מטעמיו. לכולנו ברור מי זה, הוא לא ציוני בלשון המעטה", טענה. "ביבי, סמוטריץ' וכל החבורה שנוגעת לאבן היסוד של מדינת ישראל ממטרות אחרות, התוצאה תהיה אותה תוצאה. ערבים לא יכולים לעלות וחוק השבות הוא לא חוק שוויוני, אבל כולנו מקבלים את זה כי אנחנו ציונים. מי שרוצה לרוקן מתוכן את חוק השבות הוא פוסט ציוני".

מגל בתגובה תקף אותה וכינה אותה מתבוללת. "לי יש הלכה, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים וזה לא מעניין אותי. אני רוצה פה יהודים. את לא יכולה לבוא ולומר שזה לא מעניין אותך, אנחנו מדינה יהודית. לא יעזור לכם. אתם אנשים הזויים. שהילדים שלך יתחתנו עם גויים. את מתבוללת ואנחנו לא רוצים להתבולל. לא ניתן לכם לגרום להתבוללות של עם ישראל", אמר.

בשלב הזה תקפה חברת הכנסת מישראל ביתנו: "מה יש לך נגדנו? אתה גזען ששונא את יוצאי בריה"מ. מי שייסד את מדינת ישראל היו יוצאי בריה"מ לשעבר, לא נעזוב, נהיה פה וזו גם המדינה שלי בדיוק כמו שזו המדינה שלך, תפסיקו לפלג את העם ליוצאי בריה"מ ולכל השאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר