פפה אללו: "מפחד מברקת, הוא מסוכן"

נחשף פרוטוקול של מפלגת מרצ בירושלים, רגע לפני שפרשה מן הקאוליציה בעיר. לורה וורטון: "לחסל לו את הקריירה הפוליטית". "צריך לנצל את השנים שיש לשלטון ברקת כדי לחסל את הקריירה שלו. צריך לנצל את השם הטוב של הסיעה ולהבליט אותו. ברקת מתנהג בצורה מסוכנת". סערה

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(פלאש 90)

לפני כחצי שנה פרשה סיעת מרצ בירושלים מהקואליציה בראשות ניר ברקת, בעקבות הבנייה היהודית במזרח ירושלים.

בפרוטקול של מפלגת מרצ מתאריך ה-27.6.10, שנחשף לראשונה באתר "סרוגים", נערך דיון בהנהלת המפלגה הארצית על פרישת הסיעה מהקואליציה של ברקת.

במהלך הדברים, הוטחה ביקורת חריפה בראש העיר. חריפה מאוד.

כך למשל אומר מי שהיה סגן ראש העיר לשעבר, פפה אללו, כי ברקת הוא איש מסוכן שיש לו נטיות משיחיות והוא פוחד ממנו, משום שהוא סבור שהאיש מכוון לכסא ראש הממשלה.

"ברקת הוא איש ימין מתוחכם", אומר פפה אללו לחברי מרצ, "הוא חבר של המתנחלים. הימין של הימין – אפילו לא ליכוד. היה בליכוד עם אריק שרון, אח"כ הלך עם אולמרט ואח"כ הסתכסך עם קדימה ואז החליט לא להזדהות עם אף מפלגה. היועצים אמרו לו שהוא נראה קרוב לשלום עכשיו.

"הוא אדם מסוכן. אני פוחד ממנו פוליטית. הוא מחפש כל דבר כדי לעלות לכותרות. אני חושב שיש לו אינטרס פוליטי לעבור לפוליטיקה הארצית והסיכוי היחידי שלו הוא לעקוף את ביבי מצד ימין. הוא חושב שיש לו סיכויים."

עוד אמר אללו כי ראש עיריית ירושלים "חושב במונחים משיחיים שהוא יכול להביא את הגאולה וזה עוד יותר מסוכן."

לורה וורטון, חברת סיעת מרצ, בירושלים אומרת כי יש לחסל לברקת את הקריירה הפוליטית, לא פחות. "צריך לנצל את השנים שיש לשלטון ברקת כדי לחסל את הקריירה שלו. צריך לנצל את השם הטוב של הסיעה ולהבליט אותו. ברקת מתנהג בצורה מסוכנת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר