הכלה נהרגה בתאונה, החתן נפצע

תאונה קטלנית ביום שישי הביאה למותה של כלה צעירה, שרק בשבוע שעבר התארסה, ולפציעתו של חתנה המיועד, בעת שנסעו בטרמפ בכביש 443. מחקירת המשטרה עולה כי הנהג נסע בנתיב סגור, בו נאסר המעבר למכוניות. מסיבה שאינה ברורה האיץ ונתקע במחסומי הברזל. כל הפרטים (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילומים: יוסי עמר, "חדשות 24")

תאונה קטלנית ביום שישי הביאה למותה של כלה צעירה, שרק בשבוע שעבר התארסה, ולפציעתו של חתנה המיועד, בעת שנסעו בטרמפ בכביש 443.

החתן וכלתו עלו על הרכב מאזור לטרון בצומת שילת, כאשר במהלך הנסיעה, ביקש נהג הרכב מהחתן להחליפו לאחר שהתעייף בנהיגה. מסיבה שאינה ברורה, החתן נכנס עם הרכב לנתיב סגור במחנה עופר ושם התנגש בעוצמה במחסום.

חובשי 'איחוד הצלה' וכונני מד"א שהוזעקו לזירת התאונה העניקו במקום טיפול ראשוני לנהג הרכב - החתן, שנפצע באורח בינוני, ולנוסע שישב לידו - בעל הרכב, שנפצע באורח קשה.

הכלה, שישבה מאחור, יצאה המרכב והלכה על רגלה בטענה כי לא נפגעה ואף סירבה להתפנות אל בית החולים. רק לאחר מאמצים שוכנעה להתפנות, ובבית החולים התברר כי סובלת מדימום פנימי, במהלך השבת נפטרה מפצעיה.

מחקירת המשטרה עולה כי הנהג נסע בנתיב סגור, בו נאסר המעבר למכוניות. מסיבה שאינה ברורה האיץ ונתקע במחסומי הברזל. בחקירתו טען החתן כי לא הצליח לבלום, אך בבדיקת הרכב התברר כי לא הייתה בעיה בבלמים. לפי ההערכות ייתכן ומדובר בטעות אנוש שנובעת מלחיה על דוות הגז במקום על דוושת הבלמים.

יעקב בורר חובש 'איחוד הצלה' סיפר: ''כשהגעתי לזירה ראיתי רכב שהתנגש במחסום שנפתח מאיזה שהיא סיבה לא ברורה כשהרכב היה בנסיעה, נהג הרכב נפצע באורח בינוני עד קשה - נוסע נוסף ששהה לידו נפצע באורח קשה ונוסעת נוספת ששהתה ברכב מאחור יצאה מהרכב בכוחות עצמה והייתה בהכרה".

לדברי בורר, "בבית החולים גילו הרופאים כי מצבה אנוש ולאחר מספר שעות היא נפטרה מפצעיה, אני וחובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, כוחות כיבוי ניסרו את הרכב מאחר ולא הייתה אפשרות לטפל בנוסע שנפצע קשה - הצעירה שנפטרה הייתה כלה חודש לפני חתונתה - נהג הרכב שהוא חתנה נפצע כאמור באורח בינוני עד קשה''.

מהמשטרה נמסר כי באירוע ת.ד במחסום עופר בכביש 443 התברר כי "נהג הרכב אסף טרמפיסטים זוג בחור ובחורה מאורסים מאזור לטרון בצומת שילת, הבחור בעל הרכב ביקש מהטרמפיסט להחליפו בנהיגה ובמחסום עופר הרכב האיץ בנתיב סגור ונכנס במחסום הבלימה".

עוד נמסר כי "כתוצאה מהתאונה נפצעו 3 יושבי הרכב קל עד בינוני כאשר הבחורה שישבה ברכב אובחנה פציעה קלה, בדיעבד הפגיעות הפנימיות גרמו למותה בבי"ח. מבדיקה ראשונית של הרכב לא היו בעיות בבולמי הרכב. חקירה נמשכת לנסיבות התאונה".

הכלה שנהרגה היא אביטל חיון, תושבת נוף איילון. הלוויתה תצא הבוקר בשעה 10:00 מביתה ביישוב אל בית הכנסת הספרדי בשלב ב', ומשם לבית העלמין במועצה האזורית גזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר