אל תיפלו בפח, תקראו!

לא מתייאשים: שימו לב לניסיון העוקץ המתחדש של חבורת נוכלים

כבר יותר מעשר שנים, קמה מדי תקופה חבורת נוכלים שמנסה להפיל בפח צרכנים תמימים, על ידי סמסים ומיילים על תשלום חשבון חשמל פיקטיבי | היום, חברת החשמל יצאה באזהרה על ניסיון עוקץ חדש-ישן (חדשות בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
ניסיון העוקץ החדש-ישן (שאטרסטוק)

שנים רבות העוקץ אותו עוקץ, רק הנוכלים משתנים והפריירים מתחלפים: חברת החשמל מתריעה היום (שני) מניסיון עוקץ חדש, אך בדרך המסורתית.

על פי חברת החשמל, הנסיונות להונאת הצרכנים נמשכת, והפעם, מסרונים הקוראים ללקוחות לשלם את חשבון החשמל על מנת להמנע מהגבלה בחשמל.

"בחברת החשמל מתקבלות התראות בשעות האחרונות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס) הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל בשעות הקרובות על מנת להמנע מהגבלה בחשמל", נמסר מהחברה.

לדברי החברה: "זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר מעל לשנתיים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה אם באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים ולאחרונה אף דווחו נסיונות עקיצה לתשלום במזומן בשיחת טלפון".

עוד נמסר מהחברה: "חברת החשמל שבה ומזכירה כי הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי. בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל. אין להתייחס או להשיב לפניה ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה".

יצוין, כי חברת החשמל דיווחה על נסיון ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים האמונים על החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר