השיבושים נמשכים

עבודות השיקום במסילות: חלק מהקווים חוזרים, אחרים פועלים במתכונת חלקית

בעקבות הפגיעה בתשתיות החשמול בוויתקין ובגנות נמשכו הלילה העבודות; רכבת ישראל מפעילה שאטלים חינמיים וחלופות אוטובוסים לנוסעים | אלו הפרטים (בארץ)

השינויים והשאטלים (צילום: רכבת ישראל)

בעקבות הפגיעה בתשתיות החשמול במסילות באזורי וויתקין ובגנות, המשיכו גם הלילה (בין ראשון לשני) עבודות השיקום הנרחבות. צוותי רכבת ישראל עוסקים בהקמה מחדש של המערכות שניזוקו ובהסרת מפגעים, במטרה להשיב את השירות המלא בהקדם.

בינתיים מפעילה החברה מערך הסעות חינמי בין תחנות מרכזיות, לצד תגבור קווי תחבורה ציבורית. בתחנות מוצבים דיילים המסייעים בהכוונת הנוסעים ובהעברת מידע עדכני.

עדכוני תנועת הרכבות:

  • קו באר שבע–נתניה חוזר לפעול כסדרו, ויאפשר ציר ישיר נוסף בין הדרום, הנגב המערבי והמרכז. קווים נוספים שיפעלו כסדרם: באר שבע–נהריה (כולל עצירה בנתניה), מודיעין–נהריה (כולל עצירה בנתב"ג, קיסריה, חדרה ונתניה), וקו ראשונים–לוד. חלק מהקווים יפעלו במתכונת מצומצמת: קו בית שמש–נתניה יפוצל (בית שמש–לוד וסבידור–נתניה), קו אשקלון/רחובות–בנימינה יפעל עד/מ־לוד בלבד, קו ירושלים–הרצליה יפעל עד/מ־נתב"ג בלבד (כולל רכבות הלילה), וקו באר שבע–כרמיאל יפעל בין כרמיאל לחיפה חוף הכרמל בלבד. תחנות כפר חב"ד וגני אביב יישארו סגורות לשירות.

שירותי ההסעות החינמיות:

  • לוד ↔ תל אביב סבידור מרכז. חדרה מערב ↔ נתניה. תל אביב סבידור ↔ נתב"ג (בשעות הלילה). גני אביב–כפר חב"ד ↔ תל אביב סבידור (בשעות שיא בוקר וערב).

בנוסף, יופעלו חלופות אוטובוסים מתוגברות בין תל אביב לחיפה והצפון, ובין תל אביב לירושלים, ממסוף 2000, חוף הכרמל ומרכזית המפרץ.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (92%)

לא (8%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
אני לא כותב דבר על מידות המטען המועבר ברכבת. זה נושא נפרד שכמעט ולא מוכר לי. כלומר, אני לא יודע אם יש מערכות שמנטרות באופן קבוע את מידות המטען במהלך הובלתו ברכבת.
engineer
3
השבת תובעת את עלבונה בגדול! תקלות אין סוף ברכבת וכעת תקלות עם עלויות שדל עשרות מיליונים זה דבר שמימי.
שוקי
דיברת עם השבת ?
הבורר
2
היה הרבה מידע על יתרונות הרכבת החשמלית בישראל. לא פורסם כלל מידע על החסרונות. אבל מומחים יודעים בוודאות שרכיבי רשת המגעים החשמלית ברכבת (כבל, פנטוגרף ורכיבים אחרים) עלולים להתקלקל מסיבות שונות. מסתבר שכבר פותחה מערכת אבחון לרכיבי רשת המגעים החשמלית ברכבת במהלך תנועת הרכבת. אני לא כותב דבר על מידות ה
engineer
1
השירות ככ גרוע שראוי היה שביניהם כאלה יורידו את המחיר בחצי. עיכובים של מעל 20 דקות...
ענת

אולי גם יעניין אותך:

עוד בבארץ: