בקיוסק בטייבה

מחריד: חתכו לאדם את האוזן השמאלית - בגלל 200 שקל

הפרקליטות הגישה כתב אישום מחריד נגד שלושה תושבי טייבה בו מתואר הפעולות האכזריות שעשו כנגד אדם, שלטענתם, גנב מהם 200 שקלים (חדשות, משפט)

בני סולומון | כיכר השבת |
אוזן שמאל | אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפני מספר שבועות, שלושה נאשמים חתכו את אוזנו של אדם, שלטענתם, גנב מהם 200 שקלים. היום (שני) פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגדם.

מדובר בשלושה אנשים - סמיר מסארוה בן 36, עלאא מסארוה בן 37 ותאיר אלגנאגרה בן 29, המתגוררים בעיר טייבה.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי בחודש יולי האחרון, הגיע המתלונן לקיוסק שבטייבה, לקח 200 שקלים שהיו מונחים על אחד השולחנות, וסמיר ועלאא שהבחינו בכך, החליטו לנקום בו.

בתחילת חודש נובמבר, הבחין סמיר במתלונן, תפס אותו יחד עם שלושה נוספים, לקחו אותו לקיוסק בו נכח תאיר, והושיבו אותו לצד שולחן. אז שאל אותו סמיר למה גנב מהם 200 ש"ח והמתלונן השיב שיחזיר להם אותם.

סמיר לא הסתפק בתשובה וענה לו: "תכף אני אראה לך", והתקשר לעלאא, שהגיע למקום תוך מספר דקות והורה לתאיר לכבות את המכשיר המתעד את המצולם במצלמות הקיוסק. אז החלו סמיר, עלאא ושלושה נוספים להכות את המתלונן באגרופים בכל חלקי גופו, כשתוך כדי אחד מהם מכסה את עיניו, והם מאיימים עליו ושואלים אם מעדיף שיהרגו אותו או שיחתכו את אוזניו. בזמן שהכו את המתלונן, סמיר ועלאא החזיקו אקדח לסירוגין, הכו באמצעותו את המתלונן ואף הצמידו אותו לראשו תוך איומים שיהרגו אותו.

סמיר ועלאא חזרו על השאלה אם הוא מעדיף שיהרגו אותו או יחתכו את אוזניו פעמים רבות, כשבסוף השיב המתלונן שיחתכו את אוזניו. בזמן שסמיר ביקש מספריים מאחד האחרים שנכחו במקום, ניסה המתלונן לחמוק ללא הצלחה, וסמיר חתך חלק מאוזנו השמאלית.

באותן נסיבות, לקחו הנאשמים והאחרים 100 ש"ח מהמתלונן. בשלב מסוים, סמיר ועלאא אמרו למתלונן ללכת והוא נמלט מהמקום מדמם באוזנו. לאחר שהלך המתלונן, החל תאיר לנקות את המקום מכתמי הדם שנותרו.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של חברה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא, שיבוש מהלכי משפט בצוותא חדא וקשירת קשר לפשע. בנוסף, עלאא העסיק 2 עובדים ללא היתר כדין ותאיר שהה בישראל שלא כדין.

כזכור, מקרה דומה התרחש בירושלים לפני מספר חודשים, כאשר מוחמד ארישק (19), תושב שכונת א סוויח שבראס אל עמוד בירושלים, חתך את אוזנו של שכנו עמו הוא מסוכסך. על פי כתב האישום שהוגש, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, לפני מספר חודשים, בשעת ליל מאוחרת אמר הנאשם לשכנו המתגורר איתו באותו בניין, עמו הוא מסוכסך, כי לא יסתכל עליו וכן איים להרוג אותו.

השכן צחק על דברי הנאשם ולא ייחס לכך חשיבות, הנאשם, התרגז - התקרב אליו הנאשם וחתך את אוזנו ואת צלע הקרקפת שלו באמצעות סכין יפנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר