"בוקר טוב אליהו"

היועצת בהרב מיארה לבן גביר: "עלינו להיפגש, חוו"ד מחייבת"

לאחר שהשר איתמר בן גביר הודיע כי ייצג את עצמו והוא לא נזקק לשירותיה של היועצת המשפטית לממשלה, היועצת כתבה לו, כי היא קוראת לו להיפגש בדחיפות והבהירה - "ייצוג נפרד מתאפשר באופן פרטני, ביחס לעתירה קונקרטית בלבד" | כך הגיב בן גביר למכתב (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
בן גביר במליאה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר הטענות וההתקפות: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה פנתה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ודרש ממנו להיפגש בדחיפות.

במכתב שכתבה לו היועצת, היא הבהירה, כי היא חוזרת על בקשתה להפגש איתו ולקבל בדחיפות את התייחסותו לטענות המועלות בבקשות לצווי ביניים שהוגשו בעתירות לבג"ץ בעניין הדחתו של ניצב עמי אשד מתפקידו כמפקד מחוז תל אביב וסמכויותיו של השר על המשטרה.

"תפקיד היועמ"שית הוא לסייע לממשלה לקדם את מדיניותה ולייצג את עמדתה בגבולות הדין, ואנו עושים כל מאמץ למלא את תפקידנו זה באופן מיטבי", הסבירה בהרב מיארה בפתח מכתבה

לדבריה: "ככל שמתעוררת מחלוקת, מתקיים שיח עם השרים לפתרון מחלוקות תוך ניסיון להגיע לעמדה מקובלת. אני הפרשנית המוסמכת של הדין עבור הממשלה, וחוות דעתי מחייבת ומשקפת את הדין הקיים - כל עוד לא קבע בית המשפט אחרת".

לגבי רצונו של בן גביר לוותר על הייצוג שלה, היא כתבה: "ייצוג נפרד מתאפשר במקרים חריגים, והדבר נבחן באופן פרטני על פי נסיבות העניין ונימוקי הבקשה. לא ניתן לבחון את בקשתך הכללית לקבלת ייצוג נפרד בכלל העתירות שמופנות נגדך או נגד משרדך. יש לבחון את הדברים ביחס לעתירה קונקרטית, לסוגיות המתעוררות במסגרתה, לשאלה אם קיימת בעניין זה מחלוקות, ואם כן - האם היא מצדיקה מתן ייצוג נפרד. כל בקשה קונקרטית שתוגש לייצוג נפרד תיבחן לגופה".

בן גביר השיב למכתב היועמ"שית ואמר: "בוקר טוב אליהו. שמח שאת מבקשת להיפגש איתי אחרי שכבר גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה. אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך והגיע הזמן שאפסיק לשמוע באמצעות התקשורת על מכתבים שאת שולחת אליי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר