מהפכה: wi-fi חופשי בבתי הדין הרבניים ברחבי הארץ

מהפכה של ממש בבתי הדין הרבניים, ולא, הפעם לא מדובר בהוספת תקנים, אלא במהפכה טכנולוגית של ממש, מהיום, תוכלו להשתמש ברשת wi-fi חופשית כשאתם ממתינים לדיון, "אנו שמחים לבשר לכלל לקוחותינו כי מדובר רק בתחילת הדרך להנגשה נוחה, מהירה ויעילה יותר" אומרים בבתי הדין.

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, פלאש 90, עיבוד: כיכר השבת)

מחכים לדיון בבית דין רבני ורוצים לבדוק אם קיבלתם הודעה חדשה בג'ימייל? או לקרוא חדשות ב'כיכר השבת'? מהיום תוכלו לעשות זאת על רשת הwi-fi של בתי הדין.

כן, מדובר במהפכה של ממש, אמנם לא מדובר במינוי דיינים חדשים לבתי הדין, בשביל זה נאלץ לחכות עד לאחר הבחירות, אבל המהפכה הטכנולוגית מתרחשת כבר עכשיו, בימים אלה.

בבתי הדין הרבניים אומרים היום: "כחלק ממהלך שיפור השירות לציבור, התקינה השבוע חברת בזק רשת WIFI חופשית בכל אתרי בתי הדין הרבניים, כפתרון משלים לצורך עיון בתיקי המתדיינים. בתי הדין הרבניים היו מבין הראשונים ממשרדי הממשלה ליישם בתוכנית הפיילוט פריסת רשתות WIFI בכלל אתרי הארגון".

"מדובר ברשת עסקית אחת סגורה ומאובטחת שמחברת את כלל אתרי בתי הדין יחד. דבר אשר נותן בידי בתי הדין את השרביט לניהול הרשת ולקביעה מי רשאי להיכנס ומי לא, זאת בכדי לשמור על רמת אבטחה בסיסית. נוסף לכך, הרשת מחלקת את משאבי האינטרנט בצורה שווה בין המשתמשים ומונעת חסימה ואיטיות שמקורם בעומס חריג של משתמש בודד".

חינם, גם בבתי הדין הרבניים (צילום: shutterstock)

אבל זה לא הדבר היחיד שנכלל במהפכה הטכנולוגית של בתי הדין הרבניים, עמדה ממוחשבת ונגישה ראשונה תוצב בבית דין ברחובות כבר בשבוע הקרוב, וכך לקוחות שיבואו לבית הדין ללא לפטופ אישי, ויחפצו לעיין בתיק האישי שלהם, יוכלו לעשות זאת דרך העמדה.

רחובות היא הנקודה הראשונה, בהמשך, יוצבו עמדות נוספות ברחבי בתי הדין ברחבי הארץ, כאשר בתי הדין הקטנים יזכו לעמדה אחת, ואילו בתי הדין הגדולים יקבלו לפחות שלושה עמדות.

עוד מציינים בבתי הדין הרבניים, כי בחודשז האחרון צוויו הדיינים במחשבים אישיים, זאת במטרה לאפשר גישה מהירה יותר עבור הדיינים

אורי אהרונסון, מנהל אגף מערכות מידע בהנהלת בתי הדין הרבניים מסר: "בתי הדין הרבניים מאמצים את הטכנולוגיות החדשות המאפשרות מתן שירות טוב יותר לאזרח ולא נרתעים מהטכנולוגיה החדשה. אנו שמחים לבשר לכלל לקוחותינו כי מדובר רק בתחילת הדרך להנגשה נוחה, מהירה ויעילה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר