צפו: DHL ביצעה משלוח ראשון באמצעות מטוס ללא טייס

בעוד ענקיות האינטרנט גוגל ואמזון מבצעות ניסויים במטוסים ללא טייס, דווקא חברת השילוח הבינלאומית DHL משאירה להם אבק ומבצעת את המשלוח הראשון שמועבר באמצעות מטוס ללא טייס. במשלוח ההיסטורי, העביר מל"ט זעיר חבילת תרופות לאי מבודד. העתיד כבר כאן (צפו בוידאו)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

יום אחד, כשמעלינו יזמזמו להם ללא הרף מטוסים ללא טייס ויבצעו שלל משימות שאנחנו בעתיד נתעצל לעשות, וודאי נתגעגע לימים שהיו לפני שכל חברה בעולם החלה לעשות שימוש במטוסים הללו. אך עד שהימים הללו יבואו, ימשיכו חברות שונות להציג את אבות הטיפוס למטוסים ללא טייס שלהם, ואנחנו נמחא כף לטכנולוגיה המתקדמת.

לאחר שענקיות האינטרנט גוגל ואמזון, הציגו כל אחת מהן מטוסים ללא טייס מתקדמים. אשר מיועדים ביום מן הימים לבצע משלוחים מהירים במיוחד, ללא מגע יד אדם. עקפה אותן ענקית השילוח הגרמנית DHL, כאשר ביצעה את המשלוח הראשון שלה שנשלח באמצעות מטוס ללא טייס של החברה, שפותח בשמונה השנים האחרונות.

המשלוח שהועבר כלל חבילת תרופות שהועברו לאי גרמני מבודד בשם "Juist", אשר אליו ניתן להגיע רק פעם ביום באמצעות מעבורת. האי נבחר לא רק בגלל היעילות שבמשלוחים על ידי מל"טים לאי אליו התחבורה מוגבלת במיוחד. אלא בעיקר בעקבות העובדה שזהו אחד מהמקומות היחידים אליהם התירו הרשויות המקומיות להטיס את המטוס ללא טייס.

הרשויות בעולם עדיין אינן מתירות את תנועת המטוסים הללו ודומיהם במקומות מיושבים מעבר לשדה הראיה של הטייס, מה שגורם לחברות למצוא מקומות אקזוטיים ובלתי מיושבים על מנת לבצע את הטיסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר