תוכן גולשים: עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים?

אם אתה מאפשר את ביצוע ההקפאה, זה נראה שמאלני, וגם מתנהג כשמאלני. הגולש נאור שי שם טוב פונה לאלי ישי: תחליט כבר מה אתה (דעות)

נאור שי שם-טוב | כיכר השבת |
אלי ישי (פלאש 90)

נפתח בחידה: אני הולך כמו ברווז, וגם נראה כמו ברווז, מי אני? פתרונות יש לשלוח ללשכת השר הרב אליהו ישי.

יאמר ברורות, אין בדברים האמורים לקמן, בכדי לגרוע מהערכתי הרבה לכבוד השר הרב אליהו ישי, כאדם מסור רב-פעלים והגון, וגם רגיש. אחד המרואיינים החרדיים המוצלחים בתקשורת, מתראיין בקלילות וברגיעה, אסרטיבי מאוד, לא מתבלבל וגם לא מתרפס, שזה הכי חשוב.

אבל עכשיו אני רק שאלה.

כבוד השר, מדוע לעייף את עצמך וגם את ציבור שומעי לקחך? השכם והערב, אתה מדבר כמו תקליט בכל ערוץ שידור מתאפשר, "חוזר ואומר" "חוזר ואומר", חוזר ומצהיר כי אתה - הרב אליהו ישי - מתנגד להקפאה, אבל.

אבל אינכם מחליטים דבר מבלי לקבל את הסכמתו של גדול-הדור מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א. מקובל עלי לגמרי. אך בבקשה, התמד בכיוון זה, והפסק לטעון כי אתה - הרב אליהו ישי - מתנגד להקפאה, בנסיון תסלח לי, למצוא חן בעיני המצביעים הימניים שלך. זה לא מקובל, הנסיון שלך לירות לשתי הכיוונים, זה גם פתטי לחלוטין. וכאן שימו לב, אני עומד בדרמטיות לפתור את החידה המופיעה בראש המאמר. ובכן, התשובה: ברווז.

אם אתה מאפשר את ביצוע ההקפאה, זה נראה שמאלני, וגם מתנהג כשמאלני. אם תרצה לטעון כי אתה גם ימני וגם שמאלני, אז אתה לא ימני וגם לא שמאלני. אני מקווה שאתה מבין מה אני אומר, כי אני לא הבנתי. בכל מקרה, מה שברור לי, שאת קולות הימניים שהיית רוצה לגרוף, כנראה שלא תגרוף.

במיוחד כשמדובר בחזרה על בדיחה פעמיים, ואם זו בדיחה עצובה, הרי בוודאי שאסור לחזור עליה פעמיים. הפעם הראשונה היתה באוסלו. ובבחירות האחרונות הרצתם קמפיין המנסה לומר כי "מה פתאום", לא אתם אחראים, ורק "נמנעתם" ועוד ועוד.

אם כן, אני מניח שהחברים המופקדים על יחסי-הציבור של המפלגה, החלו בהכנת הקמפיין הבא שירוץ בבחירות הבאות, כי "מה פתאום", לא אתם אחראים להמשך ההקפאה, כי הרי רק "נמנעתם", וגם - וכאן צריך המרואיין להגביה את קולו ולהכריז בפאתוס - "שרים וחברי-כנסת ממפלגת הליכוד עצמה, שיתפו פעולה והצביעו בעד ההקפאה, אז הם יבואו ויטיפו לנו מוסר"? מסיים הרב אליהו ישי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר