איך תצאו למסעדה עם הילדים שלכם ותשובו הביתה בשלום

יציאה למסעדה עם ילדים היא פתרון מעולה להורים עסוקים במיוחד, ובנוסף, זו דרך מעולה לחוות זמן איכות איתם. אז איך תצלחו בילוי שכזה כשהקטנים רוטנים וכועסים? הנה כמה טיפים (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

כשאתם הורים עסוקים במיוחד, יציאה לאכול במסעדה יכולה להיות מתנה משמיים וגם דרך לחוות זמן איכות עם הילדים. לפעמים אתם חשים כי בישול ארוחת ערב איננו אפשרי כרגע. אתם מותשים מכדי לנקות את הזוהמה שנלווית לכך, אחרי יום מעייף במיוחד במקום העבודה ורק רוצים לשבת ולהמתין בנחת שיגישו לכם אוכל טעים ומזין.

אם הילדים שלכם מתנהגים טוב והכל הולך חלק במסעדה, הידד. אך ברוב המקרים, ארוחת ערב בחוץ יכולה להיות רק עוד דבר שמעלה את מפלס הלחץ שלכם.

אז הנה 9 טיפים שיסייעו לכם למקסם את החוויה הזו ולהפיק ממנה תועלת:

כלל מנע להתחיל איתו: יש כמה מסעדות שאליהן לא כדאי לכם להביא את הילדים.

יש אנשים שמתעבים לראות ילדים קטנים במסעדות משובחות יותר, ואפילו כהורים לילדים קטנים בעצמנו, אנו בהחלט מזדהים איתם.

כשאנשים משלמים על ארוחה נחמדה, הם לא משלמים רק על האוכל, אלא על החוויה - על האווירה, על השירות, על ההפוגה מחייהם הרגילים.

כאשר אתם מביאים תינוקות או ילדים קטנים למסעדה, והם בסופו של דבר בוכים / מייבבים / גורמים לסצינה, אתם משבשים את האווירה ובעיקר שודדים מלקוחות אחרים את החוויה שהם משלמים עליה בכסף שהשיגו בעמל רב. זה לא בסדר ולא מנומס.

איך אתם יודעים אם מסעדה היא מפונפנת מדי מכדי להביא אליה את ילדים? אם האורות בה עמומים ואין בה שירות של טייק אוויי, זה סימן. אם היא לא מציעה תפריט לילדים, זה סימן מובהק עוד יותר.

ככל שהילדים שלכם צעירים יותר, כך שמרנים יותר עליכם להיות בשיפוט שלכם. אין דבר כזה תינוק טוב או צפוי והצעקות שלהם גורמות לכם להרגיש ערניים וחדורי מוטיבציה להרגיע את היצור התלוי בכם.

אף אחד לא רוצה להקלע לסיטואציה של מתח שכזה בזמן הארוחה. אם הילדים שלכם מבוגרים יותר ומתנהגים טוב (וכצפוי), יש לכם עוד כמה אופציות לאילו מסעדות תוכלו לקחת אותם.

1. מסעדות מזדמנות הן הבחירה הנכונה עבורכם. מסעדות מזון מהיר הן זולות ויעילות, אם כי לרוב אינן מציעות מזון בריא במיוחד, אך מפעם לפעם זו בהחלט אופציה שכדאי לשקול. בכל מקרה,

נסו לבחור במקומות שהאוכל בהם הוא קצת יותר איכותי ובריא. יש לא מעט מקומות שמתוכננים בדיוק עבור משפחות: הן סבירות למדי, לא מציעות שירות מלצרות מלא, אבל מספיקות כדי לגרום לכם להרגיש בנוח ולצאת מהן שבעים.

2. במידת האפשר, בחרו מסעדות שידידותיות לילדים, עם תפריטי ילדים וכוללות פעילויות. ציור, צביעה ומעט משחקים באמת עושים פלאים ליכולת של ילד לחכות בסבלנות עד שהאוכל שלו יגיע.

3. שחקו עם הילדים שלכם בכמה משחקים משעשעים שאינם דורשים אביזרים מיוחדים. בהיעדר תפריט ילדים מרתק, או אם הם מסיימים את הפעילות שלהם והאוכל טרם הוגש לשולחן, כדאי שיהיו לכם כמה טריקים בשרוול כדי לשמור על הילדים שלכם מבודרים. במקום רק לתת להם את הטלפון החכם שלכם וללמד אותם להיות זומבים המכורים למסכים, שחקו איתם.

4. הכינו "תיק מסעדה" מיוחד. עבור ילד צעיר, אין צעצוע טוב יותר מצעצוע חדש (או לפחות אחד שהוא לא ראה הרבה זמן). ציידו אותו בצעצועים קטנים שאינם מרעישים , כמו ספרי קריאה, מדבקות וכו'. אם משתמשים בהם במשורה, הילד שלכם בשמחה יתעסק עם הצעצוע הקטן שהכנתם מראש. לילדים יש תשומת לב קצרה וכך תוכלו להעסיק אותם במשך ארוחה שלמה.

5. הזמינו את האוכל של הילדים מיד. יש כמה יתרונות כאן: א. כאשר ילדים צריכים לאכול, יש להם מעט מאוד סבלנות לחכות לו. ב. זה נותן זמן לאוכל שלהם להתקרר קצת ואז כולכם יכולים לאכול יחדיו. ג. ילדים אוכלים לאט. גם כשמבצעים הזמנה 10 דקות מוקדם יותר, הילדים עדיין יסיימו את הארוחה ביחד עם המבוגרים.

6. הביאו חטיפים / משקאות. אמנם לא כדאי להביא ארוחה שלמה איתכם בתיק, אך כן מומלץ להביא לפעמים כוסית של חלב או תפוח קטן. כאשר פעוט צריך לאכול, הוא צריך לאכול באופן מיידי. ובעוד זה בהחלט מעולה ללמד אותם על חשיבותה של סבלנות בבית ולחיות עם התקף זעם מדי פעם, כשאוכלים בחוץ זה לא המקום לעשות את זה.

הצוות בדרך כלל מבין את זה, ואם הוא נראה מוטרד, היו סמוכים ובטוחים כי הוא מעדיף קצת שקט על פני שולחן של ילדים מייללים.

7. נצלו את ההזדמנות ללמד התנהגות נאותה. היציאה לאכול היא הזדמנות מצוינת לחזק שיעורים טובים בנימוסים; ודאו שהילדים שלכם אומרים בבקשה כאשר הם מבקשים משהו ומודים למלצר בכל פעם שהוא מביא להם משהו.

8. עשו את המיטב כדי לשלוט על הבלגן שצאצאים שלכם עושים. אנחנו משרתים אחרים כל כך הרבה פעמים, וזה בהחלט נחמד לקבל שירות ופינוק מדי פעם. אבל אל תיפלו לתוך הפיתוי של שימוש בארוחה במסעדה כתירוץ לתת להם להתרוצץ, לחולל כאוס ואז פשוט לקום ולהשאיר את כל הצוות לנקות אחריהם.

עשו כמיטב יכולתכם לשמור על בלגן הגיוני. נגבו נוזל שנשפך, אספו פסולת שנופלת על הרצפה והקלו על הנטל שמונח על כתפי המלצרים.

9. תמיד תנו טיפ של לפחות 20% מכלל הארוחה. חשבו כיצד מרגיש לשרת ואחר כך לנקות שולחן שבו סעדה משפחה עם ילדים קטנים ומלאי מרץ. בדרך כלל זה יותר מכביד מניקוי שולחן של מבוגרים (לפחות הם מנומסים!).

הטיפ שלכם צריך לשקף את העבודה הנוספת הזאת. אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להעניק את התוספת הזו, אתם כנראה לא יכולים להרשות לעצמכם לאכול עם המשפחה שלכם בחוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר