נגמרו התירוצים: 3 עצות זהב שיגרמו לכם לצאת מהבית ולהתעמל

בין אם מדובר בריצת הבוקר היומית שלכם או בשיעור איגרוף, היציאה עצמה להתעמל מחוץ לבית, יכולה להיות מאבק בפני עצמה. הנה 3 עצות בדוקות ומנוסות שיסייעו לכם לקום מהספה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אין זה משנה איזו פעילות גופנית תבחרו לבצע: שחיה לילית, שיעור קיקבוקס או אימון על סאפ, להניע את עצמכם לצאת להתעמל יכול להיות מאבק בפני עצמו. אבל המציאות מוכיחה כי ברגע שאתם שם בחוץ עושים את זה, אתם תמיד שבים הביתה ומרגישים הרבה יותר טוב מאשר לפני.

היתרונות הבריאותיים של שמירה על כושר הם אינסופיים ובשנים האחרונות נעשינו מודעים אליהם יותר ויותר. הם כוללים ביניהם את שיפור בריאות הנפש, שיפור האנרגיה הכללית, ירידה בסיכון למחלות כרוניות, שינה טובה יותר וכמובן, איך לא, ירידה במשקל.

אז אם זה כה טוב, למה זה עדיין בלתי אפשרי עבור רובנו להיות חדורי מוטיבציה ופשוט להזיז את עצמנו? לאנשים מסוימים, ברי מזל, זה בא באופן טבעי, אבל לאחרים מדובר במאבק מתמיד - במיוחד כשמדובר בתחילת התהליך, כשהם עדיין מנסים לפתח את ההרגל. השמועה טוענת שלוקח 21 ימים להשריש או לשבור הרגל.

אז בתחילה, קחו מאיתנו כמה טיפים פשוטים שיגרמו לכם לצאת ולהתחיל להתאמן באופן קבוע:

גאדג'ט חדש ונוצץ

לעתים קרובות, הדרך הטובה ביותר להפוך את שגרת האימון שלכם לקצת יותר מרגשת, היא באמצעות גאדג'ט חדש או אביזר שעשויים להוסיף קצת תשוקה והתלהבות למשטר הכושר שלכם. נסו דברים כמו שעון ייעודי שימדוד, למשל, את קצב פעימות הלב שלכם בזמן פעילות גופנית, הקלוריות שאתם שורפים ועוד.

רכשו יישומונים ידידותיים במכשיר הנייד. חלק מהאפליקציות אפילו מציעות פונקציה חברתית המאפשרת לכם לשתף את פרטי האימונים שלכם עם חברים, להתחרות ביניכם או פשוט לעודד ולהמריץ אחד את השני.

להתלבש

זה עלול להשמע כמו עצה פשוטה ובנלית ביותר, אך היא אולי החשובה ביותר: לבשו את בגדי האימון שלכם, פשוט כך. רצוי שיהיו מושקעים ומותאמים לאימוני כושר ולא סתם כאלו שעקב היותם ישנים ובלויים, אינם מתאימים לשימוש רגיל ביום יום. על ידי לבישת בגדי האימון, אתם עלולים לגלות כי ההחלטה ללכת לממש אותם מגיעה באופן טבעי ותביא אתכם קרוב יותר לאימון הגוף מאשר בעבר.

אותו הדבר חל על הבאת ציוד התרגול שלכם למקום העבודה - זה צעד ראשון לממש את המטרה שלכם, השאר צריך ללכת בצורה חלקה יחסית.

לקבוע עם פרטנר להתאמן ביחד

זה אמנם נדמה כמו הטריק הכי שחוק ואולי לא יעבוד לכולם, אך מנסיוננו האישי למדנו כי אם קובעים לצאת לאימון עם עמית או בן הזוג, זה יכול להיות מקור נהדר למוטיבציה. אחרי הכל, לא נעים "להבריז" לשותף לשיעור היוגה השבועי או להליכת הבוקר. הפחד לבדו של לאכזב מישהו עשוי להיות הגורם המניע הנכון בשבילכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר