תכירו: הדיאטה שכבשה את בריטניה ולא כוללת רעב בתוכה

"דיאטת ההרזיה העולמית" - זהו שמה של תוכנית התזונה שמזכירה מעט את השיטה של "שומרי משקל" ומתמקדת בשמירה על תחושת שובע במשך זמן רב יותר (בריאות)

(צילום: Eaters Collective on Unsplash)

מהי דיאטה ההרזיה העולמית? התוכנית, אשר למעשה נהגתה ב-1969, היא דיאטה עם בסיס קהילתי, מזכירה מעט את השיטה של "שומרי משקל". היא מתמקדת ב"אופטימיזציה למזון", שזה אומר: שמירה על תחושת שובע ומלאות במשך זמן רב יותר בעזרת מזונות בריאים. ובמילים אחרות, היא תעזור לכם להשיל 1-2 קילו בשבוע בלי להרגיש רעבים כל הזמן.

נשמע נפלא, לא כך?

אז איך עושים "אופטימיזציה למזון"? הדיאטה מתחלקת לשלושה חלקים: מזון "חינמי", תוספות בריאותיות ו"סינס" שזהו בעצם קיצור של המילה "סינרגיה" - מאכלים שיוצרים שיתוף פעולה אפקטיבי בין כל סוגי המזון שמתירה הדיאטה. אז בעצם, דיאטה ההרזיה העולמית טוענת כי שילוב של שלושה מרכיבים אלו מוביל לירידה יעילה במשקל.

מה הם מזונות חינמיים, תוספות בריאות ו"סינס"?

למזונות חינמיים יש את העדיפות הגבוהה ביותר. הם דלי קלוריות, גבוהים בחומרי הזנה ומותר לצרוך מהם כמות בלתי מוגבלת, והם: פירות, ירקות, פסטה (כן! לא יאומן!), תפוחי אדמה, אורז, בשר רזה, דגים וביצים.

תוספים בריאים הם מזונות המספקים חומרים מזינים, אך יכולים להפריע לירידה במשקל (כמו חלב, גבינה ולחם), מהם אתם רשאים לאכול רק כמות מסוימת.

"סינס" הם פינוקים, כך שתצטרכו לבחור בתבונה איך לבזבז את ההקצאה ה"סינית" היומית שלכם: כוס יין או חתיכת עוגה?

צוין לעיל שתוכנית התזונה הזו די דומה לשומרי משקל - למה הכוונה? ובכן, בדיוק כמו שומרי משקל, יש גם פה שיטת נקודות המעודדת לחינוך עצמי לאכילה בריאה. בנוסף, בדומה למפגשים של שומרי משקל, שבהם אתם יכולים לדבר על ההישגים והמאבקים שלכם, דיאטה זו מקצה לכם קבוצת תמיכה מקוונת שנפגשת באופן שבועי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר