איך לחמם שאריות פסטה שיהיו טעימות כמו ביום הראשון

אחד היתרונות שיש למנות פסטה: אפשר להכין אותן מחבילה גדולה ולצרוך במשך כמה ימים. אך לפני שאתם מבשלים חמש חפיסות פטוצ'יני, וודאו שאתם יודעים מהי הדרך הנכונה לחממן ביום שלמחרת (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אה, שאריות פסטה. בטח היו לכם לא מעט כאלו במקרר בשבועות האחרונים. פסטה, אחרי הכל, היא מאכל כמעט מושלם. בין אם אנו מדברים על העת שקדמה למגיפה ובין אם לאחריה, אנו תמיד חושבים על פסטה כשאנחנו זקוקים לארוחת צהריים או ערב קלה להכנה, במחיר סביר וכזו שהילדים יאהבו.

היא גם מאוד תכליתית, מה שאומר שניתן לעטוף את האטריות שלכם בכל רוטב שיש לכם בהישג יד - או פשוט להקפיץ אותן עם מלא חמאה, מלח ופלפל - לארוחה משפחתית שדרושות 20 דקות או פחות ליצור אותה מאפס.

אחד היתרונות שיש למנות פסטה, הוא שאפשר להכין אותן מחבילה שלמה גדולה ולצרוך אותן במשך כמה ימים. אבל לפני שאתם הולכים לבשל חמש חפיסות פטוצ'יני, כדאי לוודא שאתם יודעים מהי הדרך הנכונה לחמם אותן ביום למחרת.

למה? מכיוון שהענקת חימום מהיר במיקרוגל לקאצ'ו א פפה או לספגי הבולונז שלכם, תביא לתוצאות מאכזבות של אטריות יבשות עם מרקם של גומי. ובכן, חברים, יש שיטה לחימום שאריות פסטה. כך תוכלו לחמם את הנודלס שלכם כך שיהיו טעימים כאילו הרגע יצאו מהסיר:

פסטות ללא רוטב

הדרך הטובה ביותר לחמם אטריות שלא הוקפצו עם רוטב, היא להניח אותן במסננת מתכתית ולטבול אותן בסיר מים רותחים עד שהן מתחממות, במשך כ-30 שניות. זה לא רק ימנע את התייבשותן - הטריק של החום האינטנסיבי ימנע גם את הפיכתן לדייסתיות.

פסטות עם רוטב

אם השאריות של הפסטה שלכם כבר צופו ברוטב אלפרדו או צוותו לכדורי בשר ברוטב עגבניות, הכניסו אותן לכלי שטוח המתאים לשימוש בתנור, כסו אותו בנייר כסף ואפו בחום של 180 מעלות עד שהן רק מתחממות, במשך כ-20 דקות.

בכדי להפוך אותן לדביקות יותר, הסירו את נייר הכסף והוסיפו פרמזן (רק בפסטת האלפרדו, כמובן) בחמש הדקות האחרונות. ניתן גם לחמם פסטה עם רוטב, כשהיא מכוסה, במיקרוגל או במחבת על אש בינונית-נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהיא חמה.

חיי המדף של שאריות פסטה

זכרו, אטריות מבושלות נשארות טריות רק כשלושה ימים, אז דאגו לאכול אותן לפני שתאלצו להשליכן לפח (לא משימה קשה, יש לומר.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר