טיפ הש(י)נה: כך תירדמו בתוך שתי דקות בלבד

כולנו מכירים את הטיפוסים הללו שנרדמים בכל זמן ומקום, ללא בעיות - וחולמים להיות כמוהם. ובכן, הטכניקה הבאה, על פי הדיווחים מצבא ארה"ב, אמורה לעזור לכך לקרות, אם תתרגלו אותה תכופות (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

האם פעם חלמתם להיות מסוגלים להירדם בכל זמן ומקום, ללא בעיות? ובכן, הטכניקה הבאה, על פי הדיווחים מצבא ארה"ב, אמורה לעזור לזה לקרות, אם תתרגלו אותה לעתים קרובות.

היא תוארה לראשונה בספר שפורסם לראשונה בשנת 1981 ונכתב על ידי לויד באד וינטר, מאמן ספורט. ג'סטין אגוסטין, מאמן כושר עם למעלה מ-1.7 מיליון עוקבים ב"טיקטוק" הקים לתחיה את השיטה הזו בוידאו שפרסם ברשת החברתית, שצבר למעלה מ-7.2 מיליון צפיות ובו הוא מתאר איך ליישם אותה.

"ראשית, אתם צריכים להשקיט את הגוף שלכם ולהירגע באופן שיטתי ולסגור כל חלק בגופכם מכף רגל ועד ראש, מילולית", אמר אגוסטין בסרטון, כשהוא מתאר את עצמו שוכב במיטה.

"התחילו בהרפיית השרירים במצח. הרפו את העיניים, הלחיים, הלסתות והתמקדו בנשימה. כעת, רדו אל הצוואר והכתפיים", הוסיף. "ודאו שהכתפיים שלכם לא מתוחות. הורידו אותן הכי נמוך שאתם יכולים והשאירו את הזרועות רפויות לצדדים, כולל הידיים והאצבעות".

כעת אתם אמורים להרגיש תחושה נעימה של שחרור, דמיינו אותה מהחלק העליון של הראש ועד קצות האצבעות. התחילו לקחת נשימות עמוקות, "הרגיעו את החזה, הבטן, הירכיים, הברכיים, הרגליים וכפות הרגליים", אמר. שוב, דמיינו מחדש את התחושה החמה הזו, אבל הפעם, עברו מהלב עד הרגליים.

"עכשיו, בזמן שאתם עושים את זה, באמת חשוב לנקות את המוח מכל מתח", הוסיף אגוסטינו ומציע לחשוב על שני תרחישים: שכיבה בסירת קאנו מוקפת רק במי אגם צלולים או רביצה בערסל קטיפה שחורה.

כאשר אתם שמים לב שדעתכם מוסחת, הוא רוצה שתחזרו על המילים הללו במשך 10 שניות: "לא לחשוב. לא לחשוב. לא לחשוב".

לפי אגוסטינו, אם תתאמנו על זה כל ערב במשך שישה שבועות, אתם אמורים להירדם תוך שתי דקות מרגע עצימת העיניים.

למרות שאין מחקרים שמאשרים שהגישה הזו אכן עובדת, זה נשמע כמו מדיטציה לילית נהדרת לנקות את הראש ולהשיג מנוחת לילה טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר