שבוע הבא זה קורה

ארנה תארח את סיום ה'דף היומי בהלכה' של דרשו

בשל ריבוי המשתתפים, ייערכו שני מעמדי סיום ב'ארנה' בירושלים, בליל שישי ט' אדר א', ובמוצאי שבת י"א אדר א' • מעמדי ענק בפאר והדר לכבודה של תורה ובהשתתפות גדולי ישראל, בעלי מנגנים ותזמורת ענק שתציג לחנים מיוחדים וחדשים ומרגשים • במקביל, רבבות ישתתפו בסיומים שייערכו ברחבי תבל (חרדים)

חזקי פריימר | כיכר השבת |
כמיטב המסורת של דרשו, המעמדים יהיו מושקעים ברמה הגבוהה ביותר (צילום: יח"צ)

עשרות אלפי משתתפים, גדולי ישראל, ושמחה ענקית: רבבות לומדי הדף היומי בהלכה בעולם היהודי ישתתפו במעמדי הסיום הגדולים שייערכו במהלך השבועות הקרובים. בישראל, לראשונה בהיסטוריה, בשל הביקוש הגדול להשתתף באירועים, ייערכו שני מעמדי סיום בזה אחר זה. הסיום הראשון ייערך ביום חמישי בלילה בשבוע הבא, ט' אדר א', והסיום השני ייערך במוצאי שבת שלאחריו.

צוות ההפקה וראשי דרשו בסיור אמש בהיכלי ארנה כהערכות לקראת שני הסיומים שייערכו בחמישי ומוצ"ש (יח"צ)

המעמדים ייערכו בהשתתפותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שיכבדו את התורה ואת מסיימי המחזור השני בנוכחותם, ישאו דברים ויחזקו את לימוד ההלכה.

כמיטב המסורת של דרשו, המעמדים יהיו מושקעים ברמה הגבוהה ביותר - את המעמדים תלווה תזמורת "המנגנים" שתכלול 50 כלים בהפקתו המוזיקאלית של שלום וגשל ובניצוחו של מוישי רוט.

במעמד הסיום ביום חמישי תוצג לראשונה יצירה חדשה של היוצר המוזיקאלי מונה רוזנבלום, בשם "עיקר לימוד האדם" שמבוססת על ההקדמה שכתב החפץ חיים זי"ע בהקדמתו לספר המשנ"ב. בנוסף יוצג שיר חדש שמבוסס על דבריו של רבי חיים מוולוז'ין בספרו 'נפש החיים', שיושר ע"י מוטי שטיינמץ.

הפקת המעמדים שייערכו כאמור באולמי ארנה, נמצאת בשיאה, כאשר תוכננה במה מיוחדת שעשרות בעלי מקצוע אמונים עליה בהשקעה שטרם נראתה כמותה במעמדים לכבודה של תורה.

בשני המעמדים יופיעו מוטי שטיינמץ, זאנוויל וינברגר, אהרלה סמט, נפתלי קמפה, מוטי ויזל, בניצוחם של מונה רוזנבלום, משה לאופר, מוישי רוט, רובי בנט ובהשתתפות מקהלת 'מלכות' בהרכב מורחב, בניצוחו של פנחס ביכלר. בנוסף תופיע מקהלת הילדים חסידמלע'ך בניצוחו של יענקי לויפר, יחד עם ילד הפלא בנצי קלצקין.

במהלך המעמד, המנצח ר' משה מרדכי מונה רוזנבלום יציג שחזור מיוחד של יצירות מוזיקאליות עתיקות מחצרות הקודש ביהדות אירופה. בנוסף, יוצגו במעמד פרקי היסטוריה מרגשים שיספרו את סיפור כתיבת ספר ה'חפץ חיים' וסיפור חייו של קדוש ישראל, מרנא בעל החפץ חיים זיע"א.

כל משתתף במעמד יקבל ערכת מתנה מיוחדת הכוללת, כיבוד, לוח 'דף היומי בהלכה' וחוברת של תחילת הלימוד וכמו כן ספר חדש מבית דרשו במתנה.

בנוסף, עוד לפני תחילת מעמדי הסיום, ייפתחו דוכנים ייעודיים למכירת ספרי 'דרשו' במחירים מוזלים במסגרת יריד מיוחד וחד-פעמי. בנוסף, יימכרו עודפים של אוצר הספרים המפואר של 'דרשו', במחירים חסרי תקדים.

הכרטיסים מחולקים אך ורק למשתתפים במסלולי דרשו השונים. בדיקת הזכאות נעשית באמצעות מערכת נדרים פלוס. בדרשו מבהירים, כי בעקבות ניסיון העבר, הושקע כסף רב במניעת זיופי כרטיסים.

בארגון מבהירים כי סחר בכרטיסים מזויפים מעבר לעוון גזל החמור מדובר בחב לאחריני כפשוטו, וגרימת נזק ישיר לציבור גדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר