ננה בננה

זה רקוב, לא דבש: איך מומלץ לאחסן בננות כדי שלא ישחירו

זה נראה פשוט. מה כבר יש לנו לחדש פה? ובכן, תתפלאו. אם אתם רוצים שצרור הבננות הירוקות שקניתם, יצהיב אבל לא ירקיב, שימו לב (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בננות הן הפרי הצהבהב, מלא האשלגן, שכולנו מכירים ואוהבים. אבל הן עלולות להיות קצת מטרד: להתקלקל ולהבשיל מהר או לאט מדי. בדיוק כמו עם אבוקדו, אנו צריכים להתאים את עצמנו אליהן. אממה, יש דרכים לאחסן בננות על מנת לקבל שליטה מסוימת על תהליך ההבשלה שלהן ולשמור עליהן טריות וטעימות לפרקי זמן ארוכים יותר.

איך לאחסן בננות?

בהתאם לבשלותן בעת הרכישה, בננות יחזיקו מעמד על השיש 2-6 ימים. אם תמיד יש לכם בננות בבית, שווה להשקיע במחזיק עם וו. תלייתן מקטינה את הפוטנציאל לקבלת חבלות, שקורית כאשר הבננות שוכבות זו על גבי זו. כדאי גם להרחיק אותן מאור שמש ישיר, מכיוון שהחום יכול לגרום להן להבשיל במהירות.

כמו בפירות רבים, קירור והקפאה יכולים להאריך את חייהן של בננות. עם זאת, אם לפתע נתקלתם בצרור בננות שחורות במטבח, יש לנו פתרון בשבילכם: לחם בננות.

האם אפשר לאחסן בננות במקרר?

כן, רק קחו בחשבון שהאקלים הצונן מאט את תהליך ההבשלה וזו הסיבה שבסופרים, בננות לא מקוררות. במילים אחרות, אם תשימו בננות ירוקות בפריג'ידר, סביר להניח שהן יישארו כך לעד. בנוסף, הכנסת בננה למקרר בטרם עת, יכולה למעשה להרוס אותה ולגרום לדבר שמשרד החקלאות של ארצות הברית מכנה אותו "פציעת קירור", שעוצרת את תהליך ההבשלה וגורמת לבננות לטעם מר.

האם ניתן להקפיא בננות?

אכן. וכדאי לכם! הכניסו בננות קפואות לבלנדר ותקבלו תוצאה מתוקה וקרמית - מושלמת לשייקים או לאכילה לבד כגלידה. רק הקפידו לחכות עד שהבננות שלכם יהיו בשלות לחלוטין לפני אחסון שלהן בפריזר, מכיוון שהצינה שלו תעצור את תהליך הבשלתן. עדיף לקלף ולחתוך את הבננות לפני הקפאתן, כך שיהיה קל לעבוד איתן בעת השימוש.

כדי להקפיא בננות, הניחו אותן, כשהן פרוסות, על תבנית המרופדת בנייר אפייה או ללא והכניסו לפריזר. לאחר שהן קפאו (זה לא יקח הרבה זמן), העבירו אותן לכלי סגור. שלב זה, למרות שהוא לא לגמרי הכרחי, ימנע מפרוסות הבננה להיצמד אחת לשניה וליצור עיסה. אנו מציעים לסמן את המיכל עם התאריך וכמות הבננות שבתוכו, כך שהמידע יהיה זמין לכם כאשר תשתוקקו לצרוך אותן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר