למה ממש כדאי לכם לאכול שוקולד על בסיס יומי

חפיסת שוקולד מכילה כ-500 קלוריות, ממחקר שבוצע נמצא כי על אף הערך הקלורי הרב השוקולד יעיל לשמירה על בריאות הלב, לחץ דם וסוכרת * אם אתם ממש אוהבים שוקולד, תמשיכו לאכול זה פשוט בריא (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
שוקולד נחשב למוצר ממכר ואהוב, כמעט אין אחד שיסרב לקוביית שוקולד כאשר מציעים לו. לחובבי השוקולד במיוחד שימו לב, אם אתם מתמידים בצריכתו אתם בעלי סיכוי טוב לא ללקות במחלות לב. מה שתעשו זה.. שפשוט תמשיכו לאכול!

ממחקר שהתבצע באוניברסיטת אברדין באנגליה השתתפו 21 אלף אנשים, במחקר נבדק הקשר בין השוקולד למחלות לב, חלק מהמשתתפים קיבלו 7 גרם שוקולד ביום, 20 אחוז מהם לא קיבלו לעומתם כלום ו-20 אחוז נוספים צרכו חבילת שוקולד שלימה.

התוצאות היו מפתיעות, הקבוצה שצרכה שוקולד היתה ב-11 אחוז בסיכון מופחת ללקות במחלות לב ושבץ. וב- 25 אחוז למות ממחלות אלו. עוד עלה ממחקר זה כי אלו שצרכו שוקולד היו בעלי לחץ דם נמוך יותר, סבלו פחות מדלקות והכי מפתיע שמרבית המשתתפים אינם לוקים בסוכרת, ומדד השומן שלהם בגוף היה נמוך. המחקר היה פעיל במשך 12 שנה, שבמהלכן רק 14 אחוז מהמשתתפים חוו מחלות לב או שבץ. כמו כן התוצאות מצביעות על כך כי שילוב צריכת שוקולד במינון גבוה מנעה מחלות לב באופן משמעותי.

כמובן שכמו בכל דבר צריך לא להגזים, ואכילת השוקולד על אף היותה טובה לבריאות ולנשמה צריכה להיות מבוקרת, ניתן לציין כי המחקר בדק את הנתונים גם על שוקולד מריר וגם על שוקולד חלב. יש לזכור כי חפיסת שוקלוד מכילה 500 קלוריות, ,מה שמוסיף ערך קלורי רב לתפריט היומי ויכול לגרום לעליה במשקל. לסוכרתיים שביננו מומלץ יותר לצרוך שוקולד מריר המכיל יותר מוצקי קקאו, ועדיף על שוקולד "ללא סוכר" המורכב מחומרים מזיקים נוספים. עשו לעצמכם הרגל וקחו קוביית שוקולד מריר אחת ביום. מחקרים מראים כי החומר המצוי בקקאו הינו ה'פוליפנולים' הנוגד חימצון מה שגורם להפחית בכולסטרול ומונע תינגודת לאינסולין.

המינון הנכן והמומלץ הוא בין 1-4 קוביות שוקולד, המנפיקות את הכמות המקסימלית מבחינת נוגדי חימצון. השוקולד הוא אחד המאכלים הנחקרים ביותר בתחום בריאות הלב, מה שכן צריך להבין כי בריאות הלב מורכבת מתזונה נכונה פעילות גופנית, ולא רק מאכילת שוקולד, אז שימרו על הלב שלכם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית