די עם המיתוס הזה

רגע, אולי ספורט לא בריא בכלל? • תקראו ותשפטו

בין הגבול הציני לרציני יצאנו לבדוק: האם ספורט זה באמת בריא? • החבר שנפצע והמיטה שעושה לנו חיים מאושרים בהרבה • ומה דעתכם, ספורט זה בריא? (בריאות, או שלא)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
עושה נעים? לי פיצה עושה נעים (צילום: שאטרסטוק)

אתם תראו אותם כל בוקר. אתם טרוטי עיניים, עוד לפני הקפה בכלל והם כבר רצים את סוף הרחוב אחרי סיבוב שני של ריצת בוקר אותה החלו בחמש ורבע בבוקר.

נו באמת. האם ספורט זה בריא כמו שכל הזמן אומרים לנו או שהגיע הזמן לנפץ מיתוס?

"חבר שלי כל הזמן נפצע כשהוא עושה ספורט", מספר ליאור נויפלד בפוסט בפייסבוק ששבר את הרשת. הפסוט הינו ציני אך אין להתכחש לנאמר בו. זה הכל קונספירציה. אין שום מידע אמין שספורט הוא באמת בריא. חברות משתמשות בזה כדי שנקנה נעליים יקרות יותר. זה לא באמת מועיל.

נויפלד ממשיך: מי אמר שספורט זה כיף? שיועיל נא להצביע. טוענים שספורט עושה לכם שמחה? הנה. פיצה עושה לנו שמחה, איך אתם עם זה?

אה, אתם טוענים ש'ספורט עושה לנו תחושה נעימה'. איך בדיוק? הרי ספורט בא על חשבון זמן השינה שלנו, המשפחה שלנו והתחביבים שלנו. אז הינה, מה שעושה לנו נעים – יהיו כאלה שיאמרו – זה שאנחנו בבית במזגן הנעים.

ובכלל, ספורט צריך לתחזק. זה לא איזה אוזניות יקרות שקנית ויש לך אותם לתמיד ואתה נהנה מהם. כדי לשמור על כושר אתה צריך, אממ... לשמור על כושר. לתחזק את זה כל הזמן. לרוץ, להתאמן ולהתעמל. זה בדיוק כמו סיגריות. אתה מתחיל עם זה ואתה לא יכול להפסיק עם זה. אז אולי לא כדאי בכלל להתחיל עם זה.

אז מה אתם אומרים, ספורט זה טוב או לא?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר