התוועדות ה´חוזר´ בירושלים: גלריה

גדולי משפיעי חב"ד ובראשם הרב יואל כהן, ה´חוזר´ המפורסם התכנסו להתוועדות לכבוד י"ט כסלו בבניני האומה. מעל 5,000 השתתפו

אלחנן הכהן | כיכר השבת |
האלפים בריקוד חסידי. (מאיר אלפסי)

התוועדות מיוחדת בסגנון חסר תקדים, התקיימה הלילה בירושלים: גדולי משפיעי חב"ד בארץ הקודש ובראשם הגאון החסיד רבי יואל כהן, ה'חוזר' המפורסם של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, התוועדו לרגל י"ט כסלו, יום גאולת בעל התניא זי"ע ממאסרו ויום הילולת המגיד ממעזריטש זי"ע, בבנייני האומה בירושלים.

האירוע אורגן על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' בראשות הרב משה שילת.

אורח מיוחד שנטל חלק באירוע היה הרב הראשי לישראל הראשון לציון רבי שלמה עמאר שליט"א שנשא דברים על מעלת החסידות וי"ט כסלו. כמו כן נשא דברים רבי יצחק דוד גרוסמן רב העיר מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית.

באירוע התוועדו המשפיעים הרב מענדל וועכטר, הרב חיים שלום דייטש, הרב זלמן גופין, הרב יוסף יצחק אופן, מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, חבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמעון אליטוב.

בעוד שבהתוועדות חסידים יושבים המשתתפים בדרך כלל כולם סביב שולחן אחד, בהתוועדות זו, 3000 משתתפים מכל החוגים החרדיים ישבו בכיסאות האולם ומולם כל המשפיעים סביב שולחן אחד, כשפניהם אל הקהל.

מקהלת חסידים מיוחדת בליווי תזמורתו של חיליק פרנק, לימדה את הקהל את ניגוני אדמו"ר הזקן בעל התניא וכל משתתף קבל שי – תקליטור חדש של 'היכל הנגינה' ובו כל ניגוני אדמו"ר הזקן עם הסברים מלבבים ומרניני נפש.

באירוע, בו נטלו חלק גם אלפי בני ישיבות 'הסדר', השתתף הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת ה'הסדר' ברמת גן, השומר על קשרים הדוקים עם חסידות חב"ד והוגה רבות במשנת החסידות.

האירוע הופק על ידי חברת פליישמן הפקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס