9 דברים שאין לעשות בחדר כושר, אף פעם

להתנהלות בחדר כושר יש כללים. למרות זאת, מתאמנים קבועים יעידו שפטפוט קולני בטלפון תוך כדי ריצה על ההליכון, עדיין קורה וזו רק דוגמא אחת. הנה, דברים שאין לעשות במכון הכושר, לעולם (MEN)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כמו בכל מקום, גם להתנהלות בחדר כושר יש כללים מסוימים שיש לאכוף. למרות זאת, מתאמנים קבועים יעידו שפטפוט קולני בטלפון תוך כדי ריצה על ההליכון, או התכתבות בלי סוף תוך כדי שימוש במשקולות, עדיין מתרחשים. עשו לעצמכם טובה ואל תשתייכו לזן הטיפוסים האנוכיים הללו וכבדו את סביבתכם ובעיקר, את עצמכם. כדי לסייע לכם, הנה רשימה של דברים שאין לעשות בחדר הכושר, לעולם:

אל תקשיבו למוזיקה בלי אוזניות

זה נחמד שאתם מקשיבים למוזיקה חסידית בזמן הספורט, אבל לא כולם צריכים להתוודע לרשימת ההשמעה שלכם ולסדר של השירים בה.

אל תשאירו את הציוד שלכם מפוזר בכל מקום

זה לא הבית הפרטי שלכם. הדבר האחרון שאנשים רוצים לעשות, הוא להרים את המשקולת המכוסה בזיעה שלכם. נקו אחריכם והשיבו כל חפץ למקומו.

אל תשלחו הודעות טקסט בזמן השימוש בציוד

בזמן שאתם עסוקים בהגיית תכניות לזמן מאוחר יותר, מתאמן אחר מנסה להיות פרודוקטיבי באסטרטגיית הזיעה שלו. השיחה שלכם יכולה להמתין עד שתסיימו עם המשקולות. מחקרים אפילו מצאו כי צ'יטוטים בזמן האימונים משפיעים על האיזון והיציבות שלכם ב-45 אחוזים, לעומת אי שימוש בטלפון.

אל תיצמדו למישהו שעדיין לא סיים את הסט שלו

יש כאן חדר כושר שלם, אנשים. אם מישהו באמצע שימוש בציוד שאתם רוצים להשתמש בו, מצאו משהו אחר לעשות עד שיסיים. זה לא כל כך מורכב לביצוע.

אל תשאירו את חפציכם על ספסל כדי לסמן טריטוריה ואז תלכו משם

האופניים. האלו. לא. שייכים. לכם. אם אתם מעוניינים לשמור אותם לעצמכם כדי שחלילה אדם זר לא יתיישב עליהם לפניכם, הגיעו מוקדם יותר או חסכו כמה מטבעות ורכשו לכם זוג אחד לבית.

אל תניחו יד על מישהו שמרכיב אוזניות

אוזניות הן הסמן האולטימטיבי ל"אל תפנו אלי". שמרו את שיחות ההא ודא לזמן אחר ותנו לעמיתכם להזיע בשלווה.

אל תבהו

זהו חדר כושר ולא חלון ראווה. אם תהיו עסוקים יותר מדי בהתמקדות במה שמישהו אחר עושה, לא תתנו לאימון שלכם את תשומת הלב הראויה לו, וחבל.

אל תתנו למאן דהוא עצות בלתי רצויות

לא משנה אילו כישורים ספורטיביים רכשתם, השתדלו לא לחדור למרחב האימון של מישהו, במיוחד כשהוא לא מחפש את דעתכם. אם אתם רואים אותו עושה פעולה שגויה לחלוטין, דברו עם מאמן או איש צוות שיעניק לו את ההנחיות הנכונות. לאחר מכן, הוא יגש אליו מבלי לגרום לו למבוכה.

נסו לא לנשום בקול רם מדי

המנעו מהתנשמות והיאנחות יתר. גם כשזה ממש קשה, חדר הכושר אינו תחרות שירה או במה להציג את הכישורים הווקאליים שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר