לאניני טעם יש מהדרין במסעדת רוזה גם בפסח

לקראת חג הפסח, משיקים ברוזה תפריט פסחי ללא חשש קטניות. עם מיטב המאכלים המסורתיים ומנות מודרניות בכשרות מהודרת בלי להתפשר על הטעם (אוכל, שיווקי)

מסעדת רוזה. (צילום: יחצ)

מסעדת רוזה הירושלמית במושבה הגרמנית, הצליחה לתפוס בזמן הקצר שהיא קיימת מקום של כבוד בין מסעדות המהדרין הטובות בארץ.

מי שייצר את המהפכה ומוביל את המסעדה לשיאים קולינריים, הוא עידן זינו הבעלים של מסעדת רוזה: "הבנו שקיים צורך משמעותי אצל הקהל שלא מקבל מענה של רמה קולינרית גבוהה, והחלטנו שגם לצרכני כשרות המהדרין בירושלים מגיע ליהנות ממנות איכותיות, בשרים משובחים ומטבח מתוחכם לצד מנות עממיות בביצוע נדיר וערב".

ואכן, רוזה נחשבת לבשורה חדשה של חוויית בשרים המשתלבת באקלים הירושלמי. היא מספקת הרגשה של בריחה לתוך מנהרה מופלאה של טעמים, מגוון מנות בעשיה מושלמת, לצד קינוחים מפתיעים ושירות כמו באירופה.

התפריט של רוזה, מיוחד ומגוון עם מבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד וגם אפשרות לארוחת טעימות במחיר משתלם. התפריט מביא לכם חיבורים מרתקים ממטבחים שונים ואהובים.

לקראת חג הפסח, משיקים ברוזה תפריט פסחי ללא חשש קטניות. עם מיטב המאכלים המסורתיים ומנות מודרניות בכשרות מהודרת בלי להתפשר על הטעם. כל זאת לצד תפריט יינות עשיר אשר מתאים במיוחד לליווי המנות החגיגיות.

רוזה | רחל אמנו 2 ירושלים | פתוח בין השעות 12 עד אחרון הסועדים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית